تولید کننده انواع قوطی پروفیل

تولید کننده انواع قوطی پروفیل

بهترین قیمت پروفیل زد , انواع قوطی، میلگرد، ورق سیاه رول و ورق سیاه شیت، آهن آلات در شرکت آریا فلز صبا
تولید کننده انواع قوطی پروفیل

تولید کننده انواع قوطی پروفیل

بهترین قیمت پروفیل زد , انواع قوطی، میلگرد، ورق سیاه رول و ورق سیاه شیت، آهن آلات در شرکت آریا فلز صبا

قیمت نبشی امروز

با اینکه به نظر می رسد نبشی نسبت به سایر محصولات قوطی پروفیل ها مانند تیرآهن، میلگرد، پروفیل زد، قوطی های بسته، … کاربرد نداشته باشد، اما یک فرآوره فولادی مهم به حساب می آید. در پروژه های مختلف، نبشی فولادی در طیف وسیعی از کاربرد ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از رایج ترین استفاده ها به عنوان قاب برای قفسه بندی، وسایل نقلیه، انبار، تخت، پنجره، درب و موارد دیگر است.

آنها همچنین معمولا برای پشتیبانی سازه ای به شکل خرپا، براکت، تیرهای نگهدارنده و مهاربند استفاده می شوند. از دیگر موارد استفاده از نبشی می توان به موارد زیر اشاره کرد: تقویت سازه‌ ها برای انتقال نیرو، ساخت چهارچوب‌ ها و انواع قاب‌ های فلزی، استفاده به عنوان تکیه گاه، برای متصل کردن پل ‌ها به ستون‌ ها، استفاده در سازه‌های مرتبط با آسانسوره. شاید بتوان گفت مهم نیست که نبشی در کجا استفاده می شود. 

بلکه با نبشی استحکام فولاد را با وزن کمتر از یک تیر یا کانال استاندارد ترکیب می کنند تا امکان تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان بیشتر سازه را فراهم کنند. 3 فاکتور بسیار مهم که در زمان خرید نبشی باید به آن توجه کنید، اندازه بال ها، طول نبشی و ضخامت بال آن می باشد. زیرا این موارد تعیین کننده قیمت نبشی هستند. ولی روش ساخت نبشی هم بر روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد. نبشی به دو روش فابریک و پرسی تولید می شوند.

در روشی تولید نبشی پرسی، اساس ساخت این قوطی پروفیل نورد سرد است. به این صورت که ابتدا باید ورق‌ های فولادی مانند ورق سیاه، روغنی، گالوانیزه را برش دهند و پس از بُرش، این ورق ‌ها را برای شکل ‌دهی در دستگاه رول‌فرمینگ قرار می ‌دهند. ورق بر اثر این عبور از دستگاه رول‌فرمینگ، خم می ‌شود و پس از آن، شکل و فرم مورد نظر را به خود می ‌گیرد. اما روش فابریک برعکس این موضوع می باشد. نحوه‌ی تولید نبشی فابریک به صورت نورد گرم است و در این روش از انواع ورق استفاده نمی شود. 

بلکه برای ساخت نبشی‌ فابریک، ابتدا شمش فولادی یا بلوم را با اندازه‌ های مشخص به کوره ‌های حرارت، انتقال می ‌دهند. انتقال شمش از غلتک‌ های این کوره باعث کاهش ضخامت و افزایش طول آن می شود که نهایتا به صورت پروفیل نبشی در‌می‌آید. در بین مقاطع فولادی مختلف، نبشی فولادی از نظر ظاهری ساده به نظر میرسد. اما انواع مختلف مقاطع، ابعاد و موارد دیگر آن می تواند برای کسانی که با ساخت و خرید قوطی پروفیل ها آشنایی ندارند بسیار سخت باشد. این محصولات فولادی برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، 

source: قیمت نبشی امروز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد